עמוד:79

79 תָמָר שָׁרָה . אַיָלָה שָׁרָה . בָּרָק לֹא שָׁר . בָּרָק שָׁתַק . הַשְׁלִימוּ אֶת הַסִפּוּר . אֵיזֶה צִיוּר מַתְאִים לַסִפּוּר ? הַקִיפוּ . תָמָר : בָּרָק, לָמָה אַתָה לֹא ? שָׁאֲלָה קָמָה בָּא שָׁר מׇתׇ שׇׂ שׇׁרׇקׇ ץצׇףפׇפׇּעׇסׇןנׇ ם 51 חזרה א . תלמידים ימצאו מילים מוכרות בקטע . ב . התלמידים יקראו קריאה דמומה . ג . התלמידים יקראו את הקטע בקול ( אפשר עם המורה ) . השלימו - התלמידים ישלימו את סוף הסיפור . אפשר לנסות ולשאול - מה ברק ענה לתמר ? מדוע הוא שתק ? איזה ציור מתאים לסיפור ? בררו מה קורה בכל איור . מה מתאים לסיפור ? המחזה - אפשר לקרוא את הקטע • בתוספת ההמשך - ואחרים יציגו אותו .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר