עמוד:126

126 "יוֹפִי ! " אָמְרָה הָאִישָה . אֲבָל הָאִיש חָשַב רֶגַע וְאָמַר : "גַם אֶת הַמִילָה 'מוֹכְרִים' לֹא צָרִיךְ . הַאִם מִישֶהוּ יַחְשוֹב שֶאֲנַחְנוּ נוֹתְנִים דָגִים בְּחִינָם ? " "נָכוֹן מְאוֹד," אָמְרָה הָאִישָה, "אַתָה הָאִיש הֲכִי חָכָם שֶפָּגַשְתִי ! " מָחַק הָאִיש גַם אֶת הַמִילָה "מוֹכְרִים" . הִסְתַכְּלוּ הָאִישָה וְהָאִיש עַל הַשֶלֶט, הִסְתַכְּלוּ זֶה עַל זֶה וְאָמְרוּ : "גַם אֶת הַמִילָה "דָגִים" לֹא צָרִיךְ ! בָּרוּר שֶלְיַד הַנָהָר מוֹכְרִים דָגִים ! " מָחַק הָאִיש גַם אֶת הַמִילָה 'דָגִים' מֵהַשֶלֶט וְיָרַד מֵהַכִּיסֵא . "עַכְשָיו זֶה מְצוּיָן," אָמְרוּ שְנֵיהֶם בְּשִׂמְחָה . יָשְבוּ הָאִיש וְהָאִישָה בַּחֲנוּת וְחִיכּוּ שֶאֲנָשִים יָבוֹאוּ לִקְנוֹת . הֵם עֲדַיִין מְחַכִּים . . . עֲדַיִין حتّى الآن ( 15 ) ( 20 ) זמן משחק, דיבור ועוד שלטים אפשר להציג לתלמידים תמונות של שלטים של חנויות שונות ( לדוגמה שלט של חנות מחשבים, חנות משחקים, חנות בגדים, חנות ספרים ) או שלטים של מסעדות ובתי קפה . התלמידים מסתכלים בשלטים ומשוחחים על הקיים בהם . אפשר לבקש מהתלמידים לומר : מה הם חושבים שמוכרים בחנות לפי השלט ? , האם יש בשלט יותר מדי מילים או פחות מדי מילים ? מה צריך להוסיף לשלט ? האם כדאי שאנשים יידעו לפי השלט בדיוק מה יש בחנות ? 126

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר