עמוד:14

16 . על כל שולחן מונחים בקבוקים זהים מלאים בשוקו . הילדים בכל שולחן רוצים לחלק את השוקו שווה בשווה ביניהם . א . שערו : באיזה שולחן יקבל כל ילד כמות גדולה יותר של שוקו ? ב . כמה בקבוקי שוקו יקבל כל ילד בכל אחד מהשולחנות ? ג . האם צדקתם בהשערתכם ? 17 . א . חברו בקו כל זוג תרגילים בעלי אותה התוצאה . בשולחן הכחול : תרגיל : כל ילד יקבל בקבוק שוקו . בשולחן הירוק : תרגיל : כל ילד יקבל בקבוק שוקו . = 1 : 3 = 6 : 2 = 2 : 6 = 12 : 10 = 3 : 1 = 6 : 5 ב . כתבו תרגיל נוסף לכל תוצאה . השבר כמנת חילוק 14

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר