עמוד:ב89

אֵיבְרֵי הַצֶּמַח אֵיבָר : חֵלֶק בַּצֶּמַח ( אוֹ בְּבַעַל חַיִּים וּבָאָדָם ) . מִלּוֹן : לַצֶּמַח יֵשׁ שֹׁרֶשׁ . רֹב הַשָּׁרָשִׁים שֶׁל הַצְּמָחִים נִמְצָאִים בָּאֲדָמָה . לַצֶּמַח יֵשׁ גִּבְעוֹל . הַגִּבְעוֹל מְחַבֵּר בֵּין הַשֹּׁרֶשׁ לְבֵין שְׁאַר אֵיבְרֵי הַצֶּמַח . עַל הַגִּבְעוֹלִים שֶׁל הַצְּמָחִים צוֹמְחִים עָלִים . עַל הַגִּבְעוֹלִים שֶׁל הַצְּמָחִים צוֹמְחִים גַּם פְּרָחִים . עִם הַזְּמַן, הַפֶּרַח מִתְפַּתֵּחַלִפְרִי . בַּפְּרִי יֵשׁ זְרָעִים . הַזְּרָעִים יְכוֹלִים לִנְבֹּט וְלִגְדֹּל לִצְמָחִים חֲדָשִׁים . שֹׁרֶשׁ גִּבְעוֹל עָלִים פְּרִי פְּרָחִים 89 בשלב הראשון יש להציג לתלמידים צמח בר אחד שאינו מוגן, לבקש מהם לזהות את האיברים ולשיימם . קטע המידע נועד להמשגה אחרי פעולת הזיהוי . ניתן ליצור בעזרת פלסטלינה צמח על כל איבריו .

רמות ספרי לימוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר