עמוד:ג18

מַדּוּעַ אָנוּ זְקוּקִים לְשֵׁנָה ? . 1 כְּדֵי לְהִתְאַמֵּץ כְּדֵי לְהִתְחַזֵּק כְּדֵי לְהִתְעַיֵּף כְּדֵי לְהֵרָגַע וְלָנוּחַ בְּאֵיזוֹ שָׁעָה אַתֶּם הוֹלְכִים לִישֹׁן ? . 2 בְּאֵיזוֹ שָׁעָה אַתֶּם מִתְעוֹרְרִים בַּבֹּקֶר ? . 3 כַּמָּה שָׁעוֹת אַתֶּם יְשֵׁנִים בַּלַּיְלָה ? שָׁעוֹת . . 4 אֵיךְ אַתֶּם מַרְגִּישִׁים כְּשֶׁאַתֶּם מִתְעוֹרְרִים ? . 5 עֵרָנִיִּים עִם מֶרֶץ עֲיֵפִים רוֹצִים לִישֹׁן לְאַיָּה קָשֶׁה לְהֵרָדֵם . . 6 מָה אַתֶּם מַצִּיעִים לְאַיָּה לַעֲשׂוֹת כְּדֵי שֶׁתּוּכַל לְהֵרָדֵם בְּקַלּוּת ? מְשִׂימָה : שֵׁנָה וּמְנוּחָה לִפְנֵי הַשֵּׁנָה . . . מֻמְלָץ לַעֲסֹק בִּפְעִילוּת מַרְגִּיעָה . לְמָשָׁל, לִקְרֹא סֵפֶר . מֻמְלָץ גַּם לְהִזָּכֵר בַּחֲמִשָּׁה דְּבָרִים טוֹבִים שֶׁקָּרוּ לָנוּ בְּמֶשֶׁךְ הַיּוֹם . גַּם כָּךְ שׁוֹמְרִים עַל הַבְּרִיאוּת . שֵׁנָה מְנוּחָה עֲיֵפִים עֵרָנִיִּים 18 אחת הדרכים המסייעות לשמירה על הבריאות היא היזכרות לפני השינה בדברים טובים שקרו לנו היום . אם נעודד את התלמידים לאמץ הצעה זו ולהפכה להרגל, נוכל אולי להשפיע עליהם להשתמש בחשיבה חיובית בחייהם .

רמות ספרי לימוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר