עמוד:א29

מְשִׂימָה : קוֹלְטִים מֵידָע וּמְגִיבִים בְּעֶזְרַת חוּשׁ הַשְּׁמִיעָה אֲנַחְנוּ קוֹלְטִים מֵידָע וּמְגִיבִים . הַמֵּידָע שֶׁאָנוּ קוֹלְטִים עוֹזֵר לָנוּ לְהִתְמַצֵּא בַּסְּבִיבָה . מִתְחוּ קַו בֵּין "מָה קוֹלְטִים" בְּעֶזְרַת חוּשׁ הַשְּׁמִיעָה לְבֵין "כֵּיצַד מְגִיבִים ? " מֵידָע • קוֹלְטִים מֵידָע • מְגִיבִים מָה קוֹלְטִים ? כֵּיצַד מְגִיבִים ? 29 תשובות : מוסיקה מנגנת - ילדים רוקדים ; צלצול בפעמון הדלת - ילד פותח את הדלת ; קודחים במקדחה - ילדה אוטמת אוזניים ; ציוץ ציפורים - ילד מביט בציפורים ; אוטו גלידה מנגן - ילדות מלקקות גלידה . בעזרת חוש השמיעה קולטים מידע ( שומעים ) ובעקבות קליטת המידע מגיבים ( תגובה ) . לפני ביצוע המשימה מוצע לבקש מהתלמידים לתאר מצבים שבהם חוש השמיעה סייע להם להתרחק מסכנה וממצבים שבהם חוש השמיעה סייע להם ליהנות . למידה בתנועה : מבקשים מהתלמידים לעצום עיניים, להקשיב להנחיות של הנעת הגוף שיינתנו על ידי המורה ולבצע אותן ( קלטנו קולות והגבנו ) .

רמות ספרי לימוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר