עמוד:ב42

בְּפֶרֶק זֶה לָמַדְנוּ שֶׁ . . . בַּסְּתָו • לִפְעָמִים הַשָּׁמַיִם מְעֻנָּנִים וְיוֹרֵד גֶּשֶׁם ; • הַטֶּמְפֶּרָטוּרָה יוֹרֶדֶת וְהַיָּמִים מִתְקַצְּרִים ; • מְנַשְּׁבוֹת רוּחוֹת . • אָנוּ לוֹבְשִׁים בְּגָדִים חַמִּים ; • אָנוּ מִתְכּוֹנְנִים לְיָמִים קָרִים . • יֵשׁ צְמָחִים שֶׁפּוֹרְחִים, כְּמוֹ הֶחָצָב וְהַחֲבַצֶּלֶת ; • חֵלֶק מֵהַפֵּרוֹת מַבְשִׁילִים, כְּמוֹ זֵיתִים וַעֲנָבִים ; • חֵלֶק מֵהָעֵצִים בַּשַַׁלֶּכֶת ; • הַנְּמָלִים אוֹגְרוֹת מָזוֹן ; • לְאַרְצֵנוּ מַגִּיעוֹת צִפּוֹרִים נוֹדְדוֹת כְּמוֹ חֲסִידוֹת וַעֲגוּרִים . 42 אפשר להשתמש בהיגדי הסיכום לפעולות של הערכה : להכין פריטים של נכון / לא נכון, פריטי של השלמת מילים, ציור תופעה וכדומה . כמשימת הערכה מוצע לבקש מהלומדים להכין את דף העונה ( בצילום, איור, ציור ובמלל ) עם מאפיינים שנלמדו או אחרים ששייכים לעונה . מומלץ להקריא בקול את המשפטים ולבקש מהתלמידים להשלים בקול את מושגי המפתח .

רמות ספרי לימוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר