|
עמוד:14
14 מה המילה ? סידור צירופים למילה - בעבודה עם מתקשים כדאי להציע לילדים להתנסות תחילה בסידור פיזי של כרטיסים שעליהם צירופים ( או באבני שבץ - נא שהוספתם להן קמץ - פתח, שווא או חיריק ) - למילים . אחר כך כדאי להציע לילדים לקרוא תחילה את הצירופים, לזהות את המילה, ואז לסמן מעל כל צירוף את מספרו במילה ולהעתיק את הצירופים בסדר הנכון . כתבו כל מילה במקום המתאים, מיון - לפני תחילת העבודה כדאי לוודא שהילדים יודעים את משמעות המילים למיון . מָה הַמִלָה ? סַדְרוּ אֶת הַמִלִים כְּמוֹ בַּדֻגְמָה . טַ חַת צַלַ ת מִדְרָכָה צַלַחַת הַפְ קָה סָ בִים עֲנָ יִם מִכְסַנָ רָהִיטִיםתַכְשִׁיטִים כִּתְבוּ כָּל מִלָה בַּמָקוֹם הַמַתְאִים . צָמִיד • סַפָּה • מִטָה • עֲגִילִים • סַפְסָל • טַבַּעַת • שִׁדָה לִי 6
|
|