עמוד:117

117 ב . סִימֶטְרִיָה 4 א . התבוננו בכרטיסי הציורים שבדפי הגזירה ( בעמודים 133 ו – 135 ) . שערו : אם נקפל כל כרטיס לאורך הקו הלבן, נגזור לאורך הקו השחור ונפתח את הקיפול - איזו צורה תתקבל ? ב . עכשיו גזרו את הכרטיסים, קפלו כל כרטיס, גזרו לאורך הקו השחור ופתחו את הקיפול . בדקו : האם קיבלתם צורות סימטריות ? ג . קפלו את הכרטיס האדום ונסו לגזור צורה של לב . ד . נסכם : כשרוצים להכין צורות סימטריות אפשר להיעזר בקיפול ובגזירה . בפעילות 5 מובן שהתלמידים אינם יכולים להגיע לתוצאה מדויקת כמו שאפשר להגיע בדפוס - אפשר לציין זאת בכיתה . א| ג| ב| ד| • נַסוּ לְשַׁנוֹת אֶת הַצִיוּרִים הָאֵלֶה לְצִיוּרִים סִימֶטְרִיִים כָּךְ שֶׁהַקַו הָאָדֹם יִהְיֶה 5 קַו הַסִימֶטְרִיָה ( אֶפְשָׁר לִצְבֹּעַ אוֹ לְצַיֵר ) . • בִּדְקוּ בְּעֶזְרַת הַמַרְאָה . עם המורה

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר