עמוד:100

100 הֵעָזְרוּ בַּמַרְאָה . 5 א| נַסוּ לְתַ קֵן אֶת הַמַעֲטָפָה הַקְרוּעָה . הַאִם הִצְלַחְתֶם ? ב| נַסוּ לְתַ קֵן אֶת הַשָׁטִיחַ . הַאִם הִצְלַחְתֶם ? ג| נַסוּ לְתַ קֵן אֶת הַמַסְרֵק . הַאִם הִצְלַחְתֶם ? א . שִׁקוּף • שימו לב : בסעיף ב יש יותר מדרך פתרון אחת . • כאשר התלמידים מצליחים לתקן את החפצים, מומלץ לבקש מהם לסמן היכן הם הניחו את המראה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר