עמוד:97

97 הִשְׁתַמְשׁוּ בַּמַרְאָה . נַסוּ לְקַבֵּל אֶת הַצִיוּר שֶׁבְּכָל מִסְגֶרֶת מֵהַצִיוּר שֶׁמִחוּץ 4 לַמִסְגֶרֶת . סַמְנוּ ✓ כְּשֶׁאֶפְשָׁר וְ – ✗ כְּשֶׁאִי – אֶפְשָׁר . א . שִׁקוּף א| ב| ג| הֶמְשֵׁךְ הסבירו לתלמידים שאפשר לנסות להניח את המראה במקומות שונים ולהסתכל בשני צדדיה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר