עמוד:56

56 5 6 7 ב . שְׁמוֹת הַמְצֻלָעִים אֵיזֶה מְצֻלָע יוֹצֵא דֹפֶן ? א . צַיְרוּ חֲצֵרוֹת לַחַיוֹת בְּעֶזְרַת הַשַׁבְּלוֹנָה . קְחוּ אֶת אֹסֶף הַמְצֻלָעִים : א . הַאִם יֵשׁ מְחֻמָשׁ בָּאֹסֶף ? אִם כֵּן, צַיְרוּ כָּאן . ב . הַאִם יֵשׁ מְשֻׁשֶׁה בָּאֹסֶף ? אִם כֵּן, צַיְרוּ כָּאן . בפעילות 5 אפשר להדריך את התלמידים למנות את הצלעות . 6 צְלָעוֹת 5 צְלָעוֹת ב . לְיַד כָּל מְצֻלָע בִּסְעִיף א כִּתְבוּ אֶת שְׁמוֹ - מְחֻמָשׁ אוֹ מְשֻׁשֶׁה . ג . כַּמָה קָדְקוֹדִים יֵשׁ לִמְחֻמָשׁ ? כַּמָה קָדְקוֹדִים יֵשׁ לִמְשֻׁשֶׁה ? מְחֻמָשׁ הוּא מְצֻלָע שֶׁיֵשׁ לוֹ 5 צְלָעוֹת . מְשֻׁשֶׁה הוּא מְצֻלָע שֶׁיֵשׁ לוֹ 6 צְלָעוֹת . דגבא עם המורה

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר