עמוד:101

101 א . שִׁקוּף הִשְׁתַמְשׁוּ בַּמַרְאָה . בְּכָל סְעִיף נַסוּ לְקַבֵּל עֵץ שָׁלֵם בְּדִיוּק כְּמוֹ בַּמִסְגֶרֶת . 6 הַאִם אֶפְשָׁר ? סַמְנוּ ✓ אוֹ ✗ . • הנחו את התלמידים לנסות להניח את המראה במקומות שונים של החלק המצויר, לא על קו החיתוך דווקא . • כאשר התלמידים מצליחים לקבל את העץ, מומלץ לבקש מהם לסמן היכן הם הניחו את המראה . א| ג| ב| ד|

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר