עמוד:152

ב. יחידות מידה 4 מצאו את השטח של כל צורה בעזרת המשבצות. א ב דיון • בשתי הצורות יש מספר שווה של משבצותª האם פירוש הדבר ששתי הצורות שוות בשטחן! • לאיזו צורה יש שטח גדול יותר! • איך רואים זאת בסרטוט! •איך כדאי לכתוב את מידת השטח כדי שיהיה אפשר להבחין בהבדל שבין שתי הצורות! 5 מצאו את השטח של כל צורה. א ב דיון במלבן ב יש מספר גדול יותר של משבצותª האם פירוש הדבר ששתי הצורות אינן שוות בשטחן! איך רואים את ההבדל בתיאורי מידת השטח! ? התיאור של מידת השטח צריך לכלול תיאור של יחידת המידה ומספר המראה כמה יחידות כאלה מכסות את השטח. למורה: מטרת הפעילות בעמוד זה היא להדגיש את הצורך בציון יחידת המידה בתיאור שטח של צורה.

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר