עמוד:119

פעילות 2 ופעילות - 3 פעילויות אלה מפגישות את הילדים עם עוד מילים שיש בהן שורוק . המילים שהם פוגשים כבר מוכרות לילדים מלימוד קודם . כאן רק מודגשת התנועה החדשה ומתורגלת הכתיבה שלה בהקשר . פעילות – 4 תרגול ההבחנה בין תנועת החולם לתנועת השורוק . בפעילות מופיעים 4 ציורים . במילים המייצגות את הציורים האלה יש חולם או שורוק .. הילדים צריכים לשחזר לעצמם את המילים ( המוכרות להן ) ולהחליט אם התנועה הנשמעת בהן היא חולם או שורוק . אחרי הפעילות הזאת אפשר להציג לילדים ציורים אחרים ולבקש מהם למצוא זוגות מילים שיש בהן אותה אות אבל בכל מילה היא בתנועה אחרת , למשל : בוקר – בקבוק ; שחור – חום ; כתום – תות .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר