עמוד:63

קריאה בשווא מזמינים את הילדים לפענח את שמות הילדות בציור . כדאי לשאול מה משותף לכל השמות ( בכולם יש 4 אותיות , בכולם שווא באות השנייה ) . מזמינים את הילדים להגות את השמות בקול . אחר כך אפשר לחזור על התהליך גם עם שמות בעלי החיים . פעילות - 1 משלימים את הצליל החסר בכל אחד מהשמות : מבקשים מהילדים לזהות את הצליל החסר בכל שם ולכתוב אותו במקום המתאים בכתב יד . מזמינים את הילדים להגות בקול את הצליל שהשלימו . פעילות - 2 הפעילות מזמנת קריאת מילים והבנה ללא תמיכת ציורים . הצעה לתרגול : בוחרים צלילים משמות הילדות ומשמות בעלי החיים ומשמיעים בקול . למשל , באיזו מילה שומעים ב ? באיזו מילה שומעים כ ? והילדים עונים במילים השלמות .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר