|
עמוד:206
המשך העלילון לפני הקריאה : מזכירים לילדים את החלק הראשון של העלילון , ומספרים שבחלק השני הילדים נותנים לחבר החולה מתנה מיוחדת . מילים חדשות ומבנים לשוניים : מעניין ; איך אתה מרגיש ? אתה יכול לפתוח אחרי קריאה ראשונה ( המורה ) ושנייה ( קבוצות ילדים בתפקידים ) שואלים שאלות " מי אומר " : מי אומר " יש לך גם סיפור מעניין על סינבד " ? מי אומר "המתנה שלנו יכולה לעזור " ? מציעים לילדים להציג את העלילון בכיתה . אפשר לשאול את הילדים מי מכיר את הסיפור על סינבד או על הארי פוטר או על ג ' וחא , ואם מישהו מכיר אולי הוא יכול לספר בכמה מילים .
|
|