עמוד:141

חזרה על מילות השאלה איפה , מה , למה פעילות - 1 מוצגים משפטי שאלה ומשפטי תשובה . מעל כל קבוצה של משפטים מובלט סימן הפיסוק המתאים לקבוצה זו - סימן שאלה או נקודה . כדאי להתעכב מעט על סימני הפיסוק האלה . אפשר להשמיע לילדים את האינטונציה המתאימה . פעילות - 2 הילדים צריכים להבין את הסיטואציה המתוארת בציורים כדי להתאים כל שאלה לתשובה הכתובה : הילדה מציירת ציור , הילד שואל אותה מה היא מציירת והיא עונה : פרפר וחתול . הילד רואה שהציור שלה כול שחור ושואל : למה הציור שחור ? הילדה עונה : כי עכשיו לילה . הילד שואל : איפה הפרפר ? והיא עונה : הוא עף . כדי להשלים הילדים צריכים לשים לב גם לציורים וגם לתשובות המוצמדות לכל שאלה להשלמה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר