עמוד:191

קודם ... ואחר כך הקניה : מלמדים את המילים החדשות הקשורות לזמן ( נעזרים בתרגום ) ומלווים בפעולה – תחילה המורה ואחר כך הילדים ( אומרים ומדגימים ) : קודם אני פותח / ת את הספר , אחר כך אני קורא / ת ; קודם אני מבשל / ת , אחר כך אני אוכל / ת ; קודם אני אוכל / ת ארוחת צהריים , אחר כך אני הולכ / ת לחברה שלי . פעילות – 1 הילדים צריכים לצרף יחד את שני המשפטים בעזרת המילים קודם ואחר כך . המשפטים כתובים זה לצד זה לאו דווקא בסדר הנכון . הילדים צריכים לקרוא ולהבין את המשפטים , לחשוב עליהם ואז לסדר ולהוסיף את המילים קודם ואחר כך .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר