עמוד:59

בפעילות 18 בסעיף ב שבתחתית העמוד התלמידים נדרשים לחשב בעזרת כפל ב - : 250 « בכל סעיף השלימו את המשקל או את מספר האריזות כך שיהיו 3 , 600 ק " ג מזון בסך הכול . אין הכוונה שהתלמידים יחשבו במאונך , ולכן כדאי לעודד אותם למצוא דרכים משלהם לפתור את התרגילים . אחת הדרכים לעודד אותם היא להציג להם סדרה של תרגילי כפל ב - , 250 למשל כך : אפשר לשאול את התלמידים שאלות : בכמה יש לכפול את 250 כדי לקבל כפולה של ? 500 בחרו את האפשרויות המתאימות : 12 , 11 , 10 , 8 , 7 , 6 , 5 , 4 , 3 , 2 , 1 בכמה יש לכפול את 250 כדי לקבל כפולה של ? 1 , 000 בחרו את האפשרויות המתאימות : 12 , 11 , 10 , 8 , 7 , 6 , 5 , 4 , 3 , 2 , 1

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר