עמוד:126

פעילות - 9 הפעילויות מחזירות את התלמידים לתמונה הגדולה המופיעה בתחילת הפרק . חשוב לתת להם לחפש בעצמם את המפתח , משום שהחיפוש יוצר אתגר והוא גם מהנה – דבר חשוב כשלעצמו בתהליך הלמידה . פעילות - 10 שיחת המסרון הקצרה יכולה לכוון את התלמידים שלא מצאו את המפתח בתמונה הגדולה . המפתח נמצא ליד הספסל שאישה יושבת עליו בגן השעשועים . במסרון מופיעים שני אמוג ' ים . אפשר לבקש מהתלמידים לתאר אותם או להחליף אותם במילים , למשל במקום האמוג ' י של מחיאות כפיים , אימא יכולה לומר : " יופי ! " או " איזה כיף ! " פעילות - 11 פעילויות 13 - 11 מכוונות את התלמידים לגילוי גוף שני יחידה ( את ) בזמן עבר בשלב הראשון התלמידים מזהים את כל הפעלים בשיחה ומסמנים אותם .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר