עמוד:52

זמן משחק , דיבור ועוד מי אני ? – מקרינים או מדביקים על הלוח מגוון של אמוג ' ים . בכל פעם מזמינים שני תלמידים לעמוד ליד הלוח . תלמיד אחד חושב על אחד מהאמוג ' ים ואומר בעברית מילה או משפט שמתארים אותו ( למשל : גם צוחק וגם בוכה / חושב אבל לא מדבר / קוף לא שומע ... ) , ואילו התלמיד השני מצביע על האמוג ' י המתאים לתיאור , ואחר כך התלמידים מתחלפים ביניהם . אפשרות נוספת היא להזמין כמה תלמידים לקדמת הכיתה ולתת לכל אחד מהם כרטיס עם אמוג ' י מסוים . עליהם לתאר את האמוג ' י שלהם , ושאר הכיתה צריכה לנחש מה האמוג ' י שבכרטיס . באינטרנט יש אנציקלופדיה של אמוג ' ים ! – / https : // emojipedia . org אמוג ' ים בכל מקום – אפשר לראות אמוג ' ים בכל מקום , ולא רק בהודעות בטלפון . יש אמוג ' ים על חולצות וכובעים , יש בובות של אמוג ' ים , ויש גם סרט לילדים על אמוג ' ים . אפשר לשאול את התלמידים איפה עוד רואים אמוג ' ים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר