עמוד:49

זמן משחק , דיבור ועוד לאחר פעילות 5 ניתן לקיים פעילות בקבוצות : כל קבוצה צריכה לכתוב מסרון קצר שכולל מילים בלבד ולהציע כמה אמוג ' ים לבחירה כתגובה למסרון . נציג מכל קבוצה מקריא את המסרון בקול , ושאר התלמידים בוחרים את האמוג 'י המתאים . התלמידים בכל קבוצה יכולים לצייר את האמוג 'ים על הלוח או להכין כרטיסיות עם אמוג ' ים . פעילות - 5 התרגיל בודק את הבנת הנקרא . לאחר השלמת הפעילות כדאי לשוחח במליאה על האמוג ' ים שנבחרו . בכל אחת משלוש השיחות יש כמה אמוג ' ים מתאימים , ואלה יכולים להוביל לדיון באופני תגובה שונים של אנשים , לדוגמה : כתגובה למשפט " אימא , אני הולכת הביתה עם דנה " יהיו תלמידים שיבחרו בהאמוג ' י שמסמל אישור והסכמה ( אגודל למעלה ) , ויהיו תלמידים שיבחרו באמוג 'י שמסמל נשיקה שהאימא שולחת לבתה . אפשר גם לשאול מדוע אמוג 'י מסוים לא מתאים ( למשל : " סבא לא כועס . הוא שמח כי עלי ראשון בכיתה . " ) .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר