עמוד:19

שם היחידה לומדים בטבע תוכן תמונת " זום - אין" לומדים ביער - בית ספר באנגליה " היה " / " הייתה " / "היו״ לומדים במדבר - בית הספר " אלמוסתקבל" בישראל לומדים על המדבר - במדבר לומדים בים - בית ספר צף במקוקו " מה קרה לאבא של אדם ? " – חלק 4 ( סיפור בהמשכים ) מילים חדשות שלמדנו הסוגה ועולם השיח טקסט חזותי – תקשורת המונים שיחה – תקשורת בין אישית תרגילים - עיוני קטע מידע – עיוני כתבה כתובה – תקשורת המונים טקסט עיוני סיפור – ספרות מילון – עיוני ידע לשוני - " היה " / " הייתה " / " היו" - ( במשמעות של There is / There was ) - אני חושב / ת ש ... - חזרה על את , ב , על - חזרה על משפחות מילים - חזרה על הפכים ביצועי הבנה . 1 התלמידים יהיו מסוגלים לקרוא שיחה בין ילדות על בית ספר ביער . . 2 התלמידים יהיו מסוגלים להתאים משפט לתמונה . . 3 התלמידים יהיו מסוגלים להשתמש נכון ב " היה " / " הייתה " / " היו " בהתאמה למין ולמספר . . 4 התלמידים יהיו מסוגלים לכתוב בקצרה מה הם יודעים על המדבר בעזרת מחסן מילים נתון ותמונה . . 5 התלמידים יהיו מסוגלים לקרוא ולהבין כתבה על בית ספר מיוחד במדבר ולקשר בין הקטע לתמונות . . 6 התלמידים יהיו מסוגלים לקרוא ולהבין טקסט על בית ספר צף . . 7 התלמידים יהיו מסוגלים לכתוב לתלמידים באחד מבתי הספר המיוחדים שקראו עליהם בפרק . . 8 התלמידים יקראו ויבינו סיפור בהמשכים . . 9 התלמידים יהיו מסוגלים לבחור כותרת לכתבה ( מתוך רשימה נתונה ) ולנמק את בחירתם . . 10 התלמידים יהיו מסוגלים להסיק מסקנות בעקבות קריאת הטקסט , להצביע על תמונות של טבע בשכונה ולתת להן שמות מתאימים . . 11 התלמידים יצלמו תמונות של טבע בשכונה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר