עמוד:18

שם היחידה שומרים על בעלי החיים תוכן תמונת " זום - אין" בלונים במסיבה אנחנו אכלנו בלוני הליום - יפים ומסוכנים למה כבישים מסוכנים לבעלי החיים ? תמונות תמרורים " מה קרה לאבא של אדם ? " – חלק 3 ( סיפור בהמשכים ) מילים חדשות שלמדנו הסוגה ועולם השיח טקסט חזותי – תקשורת המונים מונולוג – תקשורת בין אישית תרגילים - עיוני קטע מידע – עיוני קטע מידע – עיוני טקסט חזותי – תקשורת המונים סיפור – ספרות מילון – עיוני ידע לשוני - פעלים בזמן עבר , גוף ראשון , רבים - חזרה על אזכורים - חזרה על משפחות מילים ביצועי הבנה . 1 התלמידים יהיו מסוגלים לקרוא ולהבין מונולוג של ילד . . 2 התלמידים יהיו מסוגלים להסיק לגבי התבנית של פעלים בזמן עבר בגוף ראשון רבים . . 3 התלמידים יהיו מסוגלים להטות נכון פעלים בזמן עבר בגוף ראשון רבים . . 4 התלמידים יהיו מסוגלים להטות נכון פעלים בגוף המתאים כדי להשלים משפטים . . 5 התלמידים יהיו מסוגלים לקרוא ולהבין קטע מידע העוסק בבלוני הליום . . 6 התלמידים יהיו מסוגלים להביע את דעתם ולנמק אותה בתוך תבנית נתונה של משפט . . 7 התלמידים יהיו מסוגלים לתאר תמונה בכתב . . 8 התלמידים יהיו מסוגלים לקרוא ולהבין קטע מידע העוסק בסכנה שיש לבעלי חיים בכבישים . . 9 התלמידים יהיו מסוגלים להתבונן בסדרת תמונות של תמרורים ולאתר בהם פרטים . . 10 התלמידים יהיו מסוגלים לקשר בין תמונות לטקסט . . 11 התלמידים יהיו מסוגלים להתבונן בתמונות של מעברים אקולוגיים ולהשלים משפטים שמתארים אותם . . 12 התלמידים יקראו ויבינו סיפור בהמשכים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר