עמוד:197

תרגיל - 3 בתרגיל זה התלמידים מתבקשים לחבר משפטי שאלה המתאימים לתשובות שניתנו להם . חשוב לעורר את תשומת ליבם למילים המסומנות בתשובות . כך , למשל , במשפט הדוגמה " נור רואה סרט עצוב " היה אפשר לחבר כמה שאלות : איזה סרט נור רואה ? מי רואה סרט עצוב ? מה נור עושה ? - אבל למילה " עצוב " המסומנת מתאימה רק השאלה "איזה סרט נור רואה ? " לאחר שהתלמידים כתבו את השאלות , אפשר לבחור מילים אחרות בכל משפט ולשאול מה השאלות שמתאימות להן .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר