עמוד:65

זמן משחק , דיבור ועוד שינוי גופים – מבקשים מאחד התלמידים להקריא בקול משפט שכתב בפעילות , 14 ומבקשים מתלמיד אחר להמיר את המשפט מרבים ליחיד ( לדוגמה : " אתן אוהבות לשיר בכיתה " – " את אוהבת לשיר בכיתה " ) . אפשר לקיים פעילות זו גם בזוגות . הרכבת משפטים - התלמידים עצמם הם הטורים בפעילויות : 14 - 13 מזמינים כ - 20 מתלמידי הכיתה לעמוד ליד הלוח ומחלקים אותם ל - 4 טורים - הטור הראשון הוא שמות התלמידים ; הטור השני מקבל פתקים גדולים של אוהב / רוצה / יכול ; הטור השלישי מקבל פתקים של שמות פועל מוכרים ; והטור הרביעי מקבל פתקים עם מילים מהטור הרביעי בפעילויות . 14 - 13 מבקשים ממתנדבים מהכיתה שיזמינו אליהם תלמידים מהטורים השונים וירכיבו משפטים באמצעותם .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר