עמוד:89

ב . שמורת הטבע ( עמודים 185 , 164 , 160 , 123 , 89 , 80 , 70 , 58 , 55 , 32 , 24 ו - 188 ) הפעילות הראשונה מהסוג הזה היא הפעילות בעמוד . 24 הפעילות הזאת מיועדת לעבודה עם המורה , ובה התלמידים מכירים את שמורת הטבע ואת סידור האוהלים . בפעילויות שלאחר מכן הם מיישמים את הרעיונות העולים בפעילות הראשונה , והן מיועדות לעבודה עצמאית . מושית הבלשית בשמורת הטבע בהרים המיוערים אפשר לשכור אוהל ללינת לילה . האוהלים מסודרים בשורות של חמישה אוהלים וממוספרים כמו בציור . בואו לבקר אותי באוהל מספר ! 48 מושית ואותי תוכלו למצוא באוהל מספר . 64 ענת שכחתי את מספר האוהל שלי , אבל אני זוכר שהוא היה זוגי . אביתר דיון התבוננו בציור של השמורה . מצאו דברים מעניינים באופן שבו האוהלים ממוספרים : בכמה כל מספר גדול מהמספר שמתחתיו ? מה משותף לכל המספרים בטור הקרוב לנחל ? מה משותף לכל המספרים בטור הקרוב ליער ? ליד אחד האוהלים איש יושב ומנגן בגיטרה . מה מספר האוהל שלו ? ליד איזה אוהל הדליקו מדורה ? היכן האוהל של מושית ? איך מצאתם אותו ? באיזה טור האוהל של ענת נמצא ? האם אפשר לדעת באיזה טור האוהל של אביתר נמצא ? אביתר נזכר שספרת היחידות של מספר האוהל שלו היא . 6 האם עכשיו אפשר לדעת באיזה טור האוהל שלו נמצא ?

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר