עמוד:17

גם בפעילות 3 תלמידים הזקוקים לכך יכולים להיעזר במקלות השברים . . 3 בכל סעיף השלימו מכנים שונים . אם אי אפשר , סמנו . X בסעיף א המכנים המתאימים הם 1 ו - 2 ( יש לסמן X על האי - שוויון השלישי ) , ובסעיף ב כל מספר שלם הגדול מ - 3 יכול להתאים למכנה . במקרה הזה אפשר לבקש מהתלמידים להכליל ולהציע מספרים נוספים המתאימים למכנה ואי אפשר להציג אותם במקלות השברים . זאת יכולה להיות הכנה לפעילויות 4 ו - . 5 בפעילות 4 מוצגת תשובה שגויה נפוצה , בתשובתו של ליעד , וחשוב להעלות אותה בדיון ולעמת אותה עם התשובה הנכונה של עדי . . 4 ליעד ועדי התבקשו לקבוע איזה שבר גדול יותר : 1 20 גדול יותר כי 20 גדול מ - . 12 1 12 גדול יותר כי מחלקים את השלם לפחות חלקים , ולכן כל חלק גדול יותר . ליעד עדי דיון מי צודק ? הסבירו .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר