עמוד:285

שם המספר ואותיות השימוש תרגיל 1 בחרו את הצורה הנכונה של שם המספר ושל אותיות השימוש . . 1 מצאתי בארון גרב 1 [ אחד / אחת ] ו - 12 [ ו שׁתּ ים עשרה / ו שׁ נים עשר / וּשׁתּ ים עשרה / וּשׁ נים עשר ] חולצות . . 2 עברתי 2 [ שני / שתי ] צמתים ו - 13 [ ו שׁׁ ל וֹשׁ ה עשר / ו שׁ ל וֹשׁ עשרה / וּשׁ ל וֹשׁ ה עשר / וּשׁ ל וֹשׁ עשרה ] רחובות . . 3 בקלמר 2 [ שני / שתי ] עטים כחולים . 3 [ שׁ ל וֹשׁ / שׁ ל וֹשׁ / שׁלֹשׁ ת / שׁ ל וֹשׁ ה ] העפרונות אבדו לי . . 4 לסבי 4 [ ארבעה / ארבע ] זוגות משקפי ראייה כסופים . ב - 5 [ בּ חמ שׁ / בּ ח ֲמ שׁ / בּ ח ֲמ שׁ ת / בֲּ חמ שׁ ת ] השנים האחרונות נפגעה ראייתו . . 5 בחנות הבגדים 36 [ שלושים ושישה / שלושים ושש ] זוגות מכנסיים בהירים , פי 3 [ שלוש / שלושה ] ממספר זוגות המכנסיים הכהים . . 6 בעשרים השנים האחרונות כיהנו בישראל 10 [ עשר / עשרה ] שרי חינוך . . 7 במערכת החינוך בישראל לומדים כ - 2 [ כּשׁתּ י / כּשׁ ני / כּשׁתּ י / כּשׁ ני ] מיליון תלמידים ( כולל ילדי הגנים ) . . 8 בישראל יש כ - 4500 [ ארבעת אלפים וחמש מאות / ארבע וחצי אלף ] בתי ספר . . 9 תקציב משרד החינוך בישראל הוא ה - 2 [ השני / השנייה / השניים / השתיים ] בגודלו אחרי תקציב משרד הביטחון . . 10 תקציב החינוך לשנת 2015 [ אלפיים וחמש עשרה / אלפיים וחמישה עשר ] הוא 48 [ ארבעים ו שׁ מ וֹ נה / ארבעים ו שׁ מ וֹ נה / ארבעים וּשׁ מ וֹ נה / ארבעים וּשׁ מ וֹ נה ] מיליארד שקלים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר