עמוד:7

כך תוכלו לקשר סיפור אחד לנושאים שומם , ואף לעבוד בדרך דומה על סיפורים אחרים בעברית . רצוי לשלב בין הפעילויות הלשוניות בסיפורים לבין האיורים המופיעים בחוברת "תמונות מספרות " השייכת לסדרה ( ראו כהמשך ) . האיורים כדאי לשים לב לא « ור > 0 המלווים או ! הסיפורים . האיורים ממחישים את השפה שכונה את הסיפור ואת עלילתו . ילדים בגיל צעיר נוטים מאוד להתייחס לאיורים - הס יכולים לשוחח עליהם ולפרש אותם , הילדים יכולים גם להציע איורים חדשים משלהם לסיפורים . במדריד זה שני גספחים ; J רשימת המילים והתבניות המופיעות כרמה I ( ראו נספח בעמ ' , ( 9 - 8 . 2 כיצד יכולים הסיפורים לתמוך ברכישת הקריאה ? ( ראו נספח בעמי , 12 - 10 ) $ הערה : הצלחה * הנאה בביצוע מאימות הלימוד מסייעות ללמידה אפקטיבית ! לכן . ש 1 לבו במדריך משחקים ושעשועים המתרגלים את המיומנויות השונות . ה / כר >/ WOK גזדברוח . * 0100 ל ' גוון הריבוי בו ^ איפ ^ חסו / אימים לגיל יירו נוסף על שבעת הסיפורים פיתחה גם חוברת גדולה של איורים , מלווים בדיאלוגים ובטקסטים מגוונים בעברית בסיסית . האיוריס מתארים סיטואציות מחיי היום ' - יום ככיתה , בכית וכחוץ , ומשולבים גם איורים על החגים היהודיים . כץ סיפור לסיפור מומלץ למורה לעבוד עם הילדים ב " מדרש תמונה " , כדאי לבחור מדי פעם כעמוד מאויר אחד ולהפעיל את הילדים בדיבור בעברית , החוברת נרעדה להשלים ולתרגל אוצר מילים ותכניות לשון בסיסיות , שאינם מופיעים כלל כסיפורים או שמופיעים בהם במידה מועטה . כל אלה נחוצים לרכישת השלכ הראשוני בשפה , ההוראות למורה משולבות בחוברת .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

המרכז לחינוך יהודי ע"ש מלטון, האוניברסיטה העברית בירושלים ע"ר


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר