|
עמוד:119
מומלץ לדון עם התלמידים בנימוקים לבחירת התרגילים . בפעילות 2 יש פתרונות רבים לכל סעיף , ומומלץ לדון בתרגילים השונים שהתלמידים מציעים . בפעילות 3 יש לשים לב ששתי בעיות מילוליות מתאימות לאותו תרגיל : לסעיפים א ו - ה מתאים תרגיל החיבור : את פעילות 4 התלמידים יכולים להשלים בעזרת בדיקת אפשרויות שונות , לדוגמה , בסעיף א הם יכולים לחשוב על תרגילי כפל שונים שמכפלתם היא 12 ולבדוק באיזה מהם סכום הגורמים הוא . 8 הנה התשובות לפעילות זו : . 4 מתחת לכתמים באותו הצבע מסתתרים מספרים זהים . השלימו את המספרים המתאימים . חשוב לציין שבסעיף א אפשר להחליף בין המספרים ) כך שהצבע הכחול שווה 2 והצבע האדום שווה , ) 6 אולם בסעיף ב אי אפשר לעשות זאת . אפשר לדון בכך עם התלמידים .
|
|