עמוד:94

אין עשרות לחסר מהן 5 וגם אין מאות להמיר בעשרות , לכן ממירים אלף ב - 10 מאות . כעת יש 2 אלפים ו - 10 מאות . ממירים מאה אחת ב - 10 עשרות . כעת יש 9 מאות ו - 10 עשרות : עכשיו אפשר להמשיך ולחסר : לבסוף בודקים את הפתרון בעזרת תרגיל חיבור . בפעילות 16 עוסקים בפתרון משוואות . בכיתה ב למדו התלמידים לפתור משוואות בעזרת תבנית השלם והחלקים , וכאן הם חוזרים על דרך הפתרון הזאת .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר