עמוד:180

פעילות 7 השאלה מתמקדת בשימוש במילה " אגדה " מתוך כוונה להבהיר שאין ודאות שמתואר אירוע שאכן התרחש . פעילות 8 אפשר לקשור בין הנושא בדיון לבין הדיון שהתקיים בכיתה בתחילת הפרק . פעילות 9 אפשר לערוך את הפעילות באופנים שונים , בהתאם לכיתה ולהרגלי העבודה העצמית של התלמידים : א . לקרוא יחד את הטקסט הראשון , לשוחח עליו בכית ה ולעבור לטקסט ה שני . ב . לאפשר לתלמידים לבחור לקרוא טקסט אחד , ואח " כ לדבר עם מי שקרא ו את הטקסט האחר . פעילות 21 בשני הטקסטים משולב גם קול אישי . האם הפן האישי מוסיף לקריאת הטקסטים ? האם הוא עוזר להבנת המעמד של הנפת הדגל בשני הטקסטים ? פעילות 13 מטרת השאלה לברר את הקשר בין המאמר לבין שני הקטעים בעקבותיו , שנועדו להמחיש את הנאמר בו . ניסוח קל יותר של שאלת סיכום : כל הטקסטים שקראתם מדברים על הדגל . ובכל זאת יש הבדלים ביניהם . ציינו 3 הבדלים . ניסוח אחר של השאלה , ברמה גבוהה יותר : כיצד מתקשרים 2 הטקסטים אל משפט הסיום של ה מאמר ? פעילות 14 הפעילות עוסקת בצירופים עם המילה דגל . אפשר לבקש מהתלמידים לחפש צירופים כאילו או להציג להם דוגמאות כגון : ספינת הדגל , דגל לבן , נקרא אל הדגל . פעילות – 15 הפניי ה לפעילות מתוקשבת נושא הפעילות : התלמידים יקראו טקסט על בחירת השם " ישראל " , יסכמו את הטקסט על פי הנחיות ויבדקו את התוצר בעזרת מחוון .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר