עמוד:54

למשל , בפעילות 10 סעיף ה אפשר לשאול : מתי המכפלה היא ? 0 הידיעה שאחד הגורמים צריך להיות 0 כדי שהמכפלה תהיה 0 עוזרת במציאת המספרים החסרים בתרגיל . בפעילויות אלה ייתכן שהתלמידים יבנו תרגיל חילוק שמנתו אינה מספר שלם . יש להדגיש שכאשר הם משלימים מספרים בתרגיל חילוק , עליהם לכתוב מספרים שמנתם היא מספר שלם . הנה הפתרונות לפעילויות : . 10 כתבו את המספרים שלפניכם בכל תרגיל , כך שהתרגיל יתאים לתוצאה . בפעילות 11 א ייתכנו פתרונות אפשריים נוספים . לדוגמה , לתרגיל הראשון : . 4 : 4 × 4 : 4 = 1 אפשר לדון עם התלמידים על הפתרונות השונים . אתגר . 11 א . השלימו את הפעלות + או - או : או × והוסיפו סוגרים אם צריך , כך שהתרגיל יתאים לתוצאה . + ב . השלימו כך שיתקבלו תרגילים שהתוצאות שלהם שונות מהתוצאות שבסעיף א .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר