|
עמוד:125
חשוב לשים לב שבפעילויות אלה יש תשובות נכונות רבות . למשל בפעילות שבעמוד : 195 צירו על המגלה דגם המתאים לדגל . מושית הבלשית השתמשו בסימנים △ , › , ›› , ☐ . התשובות האלה מתאימות , ועוד רבות אחרות : יש תלמידים שיבחרו להשתמש בסמלים אחרים ( למשל לב , כוכב , כוכב , מעוין ) . תשובות כאלו הן נכונות , אולם כדאי לעודד את התלמידים להשתמש באותם הסמלים כדי ליצור שפה אחידה לתיאור החוקיות בדגמים . בעמודים 130 , 95 ו - 196 התלמידים צובעים דגלים שונים לפי אותו סוג דגם המופיע במגילה . התלמידים יכולים לבחור צבעים כרצונם , בתנאי שיתאימו לחוקיות הדגם . לדוגמה בעמוד : 196 צבעו את הדגלים לפי הדגם שעל המגלה בשתי דרכים שונות . מושית הבלשית הדגלים האלה מתאימים : הרחבה לפעילויות : אפשר לבקש מהתלמידים ליצור סדרות של צורות , חצים או עצמים המתאימות למגילה .
|
|