עמוד:126

ההצגה הכי טובה בעיר ... העבודה הושלמה ! עכשיו הציגו את עבודותיכם לפני תלמידי הכיתה . חשוב להציג את הפרטים הבאים : . 1 המטרה של הצעצוע–נע . . 2 הדרישות מהמוצר של הצעצוע–נע . . 3 האילוצים שלקחתם בחשבון . . 4 שרטוט התכנון של הצעצוע–נע . . 5 התיאור של תהליך הבנייה . . 6 תוצאות ההערכה של הצעצוע–נע . . 7 הוסיפו סיפורים מעניינים כמו : איך היה תהליך העבודה ומה היו הקשיים ? היכן ואיך חשבתם על רעיון חדש ? ועוד ... חשוב להנחות את התלמידים להצגת התוצר והתהליך , תוך שימת דגש על הפרטים החשובים : הצורך , הדרישות והאילוצים , כיצד ענינו על כך ? אפשר להציג סיפור קצר ומעניין מתהליך העבודה , ולהדגים את פעולת הצעצוע . חשוב לזכור שתהליך ההצגה הוא לעתים מייגע מאוד ולתלמידים אין סבלנות , כך שיש להקפיד על הצגות קצרות ומעניינות , ולשלב את שאר תלמידי הכיתה . חשוב מאוד לפתח את מיומנות ההצגה בפני קהל , כמו גם את מיומנויות ההקשבה של התלמידים כקהל אוהד ומשתף פעולה . כדאי לדרוש מהתלמידים לעמוד בזמן הצגה קצוב ובקריטריונים מסוימים , אך לאפשר להם לגלות חופש יצירתי . כל הכבוד לכם ! עשיתם עבודה נפלאה ! בפרק זה למדנו ש ... השלימו את המושגים שחסרים במשפטי הסיכום הבאים : טלוויזיה , מחשב , אופניים , מעבד מזון , תנור חימום ופנס רחוב הם דוגמאות . _________ _________ מערכות טכנולוגיות מערכת טכנולוגית מורכבת מרכיבים הפועלים בתיאום . הם פועלים בתיאום כדי לבצע את הפעולות הדרושות להשגת _________ של המערכת . המטרה לכל רכיב במערכת הטכנולוגית יש . _________ לארגון ולסדר של הרכיבים במערכת יש חשיבות להשגת המטרה של המערכת . תפקיד בתי כּוּ ן של _________ _________ צריך להגדיר את התפקיד , את הסדר ואת הארגון של כל אחד _________ במערכת ואת הקשר ביניהם . מערכות טכנולוגיות , מהרכיבים מיומנויות שהפעלנו ... זהינ וּ מערכות טכנולוגיות על פי מאפיינים משותפים . ה וינ וּ בין מערכות טכנולוגיות : דומה ושונה . בנינו מערכת טכנולוגית על פי דרישות . הע רַ כנ וּ והצגנו את תהליך התי כּוּ ן ואת המערכת הטכנולוגית . שיתפנו פעולה בעבודת צוות .

רמות ספרי לימוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר