עמוד:248

רוצים לשפר את הכושר הגופני בעקבות המשימה - נדע ... • לתאר באיזו מידה אתם מטפחים את הכושר הגופני שלכם . • לתכנן תכנית פעולה לשיפור הכושר הגופני . • לארגן מידע בטבלה ולהסיק מסקנות . הנחיות . 1 שרטטו טבלה במחברת או במחשב ( ראו דוגמה ) . ערכו מעקב אחר הפעילויות שלכם במשך יממה ותעדו את המידע בטבלה . רשמו בטבלה את סוג הפעילות , משך הפעילות , מקום הפעילות וההרגשה שלכם בעקבות ביצוע הפעילות . . 2 עיינו במידע שהשלמתם בטבלה ובמידעון להיות בריאים שבעמוד הבא וכתב וּ : אילו פעולות תורמות לטיפוח הכושר הגופני ? הסבירו . . 3 חשבו כמה שעות ביממה אתם פעילים . האם אתם מרוצים ממידת הפעילות שלכם ? אם לא , רִשׁ מ וּ מה עוד הייתם רוצים לעשות . . 4 חשבו כמה שעות ביממה אתם נחים . האם אתם שבעי רצון ממידת המנוחה שלכם ? נמקו את תשובתכם . . 5 בחר וּ פעילות גופנית אחת שהייתם רוצים להוסיף ללוח הפעילות שלכם . בצע וּ אותה במשך שבוע . התמידו בה לפחות שלוש פעמים בשבוע . . 6 תאר וּ מה הרגשתם כעבור שבועיים . האם שפרתם את הכושר הגופני שלכם ? איך אתם יודעים ? טבלת מעקב : הפעילויות שלי במהלך יממה

רמות ספרי לימוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר