עמוד:244

להיות בריאים אם נקפיד על יציבה נכונה בזמן הליכה , עמידה , ישיבה והרמת חפצים כבדים , אז השלד והשרירים שלנו יוכלו לתפקד במשך שנים בצורה נאותה . כיצד נשמור על יציבה נכונה ? משפיעים על היציבה בעקבות קריאת קטע המידע - נדע ... • להסביר מהי יציבה נכונה ומדוע היא חשובה . • להציג מידע בכרזה או במצגת . • לעבוד בשיתוף פעולה . • לנסח דרישות מהמוצר . קִרְ א וּ את קטע המידע הבא , הדגימו את היציבה הנכונה המתוארת בכל פ ּ ס קָ ה ובצעו את משימת הסיכום שבעמוד . 246 משפיעים על היציבה האופן שבו כל אחד ואחת מאתנו עומד ( ת ) , יושב ( ת ) , שוכב ( ת ) או הולך ( ת ) נקרא יציבה . היציבה משפיעה על תפק וּ ד השלד והשרירים ועל הבריאות שלנו . יציבה נכונה מאפשרת לנו לפעול זמן רב יותר בלי להתעייף , ותורמת לפעילות תקינה של כל מערכות הגוף . כאשר היציבה שלנו נכונה , אנחנו נראים טוב יותר ומרגישים טוב יותר . מה צריך לעשות כדי לשמור על יציבה נכונה ? כשעומדים • מיישרים את הראש , מושכים מעט את הסנטר פנימה ומרגישים איך כל הגוף מזדקף . • מרימים את בית החזה ומושכים את הגב והכתפיים לאחור , אך לא יותר מדי . • מכווצים את שרירי הבטן ובכך מיישרים את הגב .

רמות ספרי לימוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר