עמוד:241

חושבים ועושים טכנולוגיה האם רובוט יכול לרקוד כמו בני אדם ? ( העשרה ) ציוד : רובוט אמיתי או וירטואלי . התבוננו ברובוט שלפניכם והשיבו : . 1 האם לרובוט יש שלד ? . 2 האם לרובוט יש שרירים ? . 3 תאר וּ כיצד הרובוט נע . . 4 תאר וּ מהם הרכיבים המאפשרים את פעולת הרובוט ( הזרועות ? הראש ? הרגליים ? כפות הידיים ?) . . 5 בדקו : האם לרובוט יש מפרקים ? פרטו אילו מפרקים . היעזרו במידעון מפרקי השלד ובאיורים בעמוד . 237 . 6 האם הרובוט יכול לבצע תנועות שבני האדם אינם יכולים ? . 7 האם יש תנועות שבני האדם יכולים לבצע והרובוט אינו יכול ? . 8 מה במבנה גוף הרובוט מאפשר לו לבצע תנועות ? . 9 האם רובוט יכול לרקוד כמו בני אדם ? נמקו את תשובתכם . . 10 היעזרו במקורות מידע והביאו דוגמאות לשימושים שעושים בני אדם ברובוט . אל הרשת . 1 היכנסו לאתר אופק במדע וטכנולוגיה . . 2 בחרו בכיתה ד . . 3 בחרו בנושא : גוף האדם ובריאותו . . 4 היכנסו לפעילויות : שלד ושרירים ולפעילות שלד ויציבה . א . הפעילו את השלד שבהדמיה . ב . קִרְ א וּ את שמות העצמות ואת השרירים המניעים אותם . ג . בצעו את הפעילויות הנלוות .

רמות ספרי לימוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר