עמוד:179

ג . לפי הדוגמה בשיר , לאיזה שיעור מתאימה המכונה ? ד . סמנו ב - v רק את מה שמתאים לשיר - בשיר הזה המשורר : מספר סיפור מביע דעה נותן הוראות ממליץ המלצות ה . כתבו מה היתרון ומה החיסרון של מכונת השיעורים ? ניג וּ ד בשיר ו . בשיר מתואר ניג וּ ד בין הצי פּ ייה לבין המציאות . 1 סמנו את השורות המנוגדות . 2 מהו הניגוד ? הסבירו . צי פּ ייה - קוראים ומדברים א . קראו בקול את השיר . התאימו את הקריאה לסימני הפיסוק . ב . מהי מכונת השיעורים ? האם אתם מכירים מכונות כאלה ? ספרו . ג . מה אתם חושבים : האם מכונות כאלה הן מוצר מושלם ? מתבוננים בתמונה ומדברים התבוננו בתמונה של מכונת השיעורים . א . תארו את המכונה לפי התמונה . השתמשו בשמות התואר המתאימים לתמונה , מהרשימה הבאה : חשמלית , צרה , רחבה , יציבה , מהירה , מועילה , מוגזמת , כבדה , דמיונית , גדולה , מצחיקה , מציאותית . ב . ממה בּ נ וּ יה המכונה , לפי התמונה ? בּ נ וּ יה -

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר