עמוד:173

קוראים ומדברים א . מה יובל חושב על כניסת טכנולוגיה לבית הספר ? ב . האם לדעתכם הטכנולוגיה יכולה לשפר את הלימודים בבית הספר ? אם כן , ספרו איך . אם לא , ספרו לאילו בעיות הטכנולוגיה יכולה לגרום . ג . ספרו על מקרה שבו הטכנולוגיה עזרה לכם ללמוד . מבינים וכותבים עלמה ושיראל מהכיתה של יובל הגיבו לפוסט שלו . חשבו מה הן ענו ליובל והשלימו את התגובות שלהן , לפי התשובות של יובל . מילים ומשקלים בעברית ובערבית מרכיבים מילים משורש וּ משקל . למשל , אפשר למצוא את משקל השורש ס - פ - ר בשמות העצם : מס פּ ר , ספר , סי פּוּ ר , ובפעלים : ס פּ ר , סי פּ ר , נס פּ ר ועוד ... גם יובל משתמש בפוסט שלו בשורש אחד הרבה פעמים . יובל משתמש בשורש ח - ש - ב בהרבה משקלים – שמות עצם ופעלים מבניינים שונים . א . מצאו את כל המילים בעלות השורש ח - ש - ב בפוסט של יובל , וסמנו אותן . ב . לפניכם טבלה עם משקלים . כתבו כל מילה שסימנתם בפוסט במקום הנכון בטבלה . שם עצם פועל מפעל מפעלה פּ על נפעל הת פּ על מחשב חושבים ג . שבצו מילים מהטבלה במשפטים הבאים : 1 בבית הספר העתידי לכל תלמיד ותלמידה יהיה אישי . 2 הערבית לשפה יפה . 3 באוטובוס צריך באנשים זקנים ולתת להם לשבת . 4 התלמידים הרבה זמן על פתרון לתרגילים במתמטיקה . 5 יש לי הרבה על הנושא . אני רוצה לספר לך עליהן .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר