עמוד:112

קוראים ומדברים א . " ברוך היושב במרומים שנתן לנו גגות רחבים ויפים " . 1 אילו יתרונות יש לגגות רחבים ? 2 מה עושה כל אחד מבני המשפחה על הגג , לפי הסיפור ? ב . בסיפור אנחנו פוגשים שני אחים , שהם בני הדודים של המספר . מה הוא חושב ומרגיש כלפי כל אחד מהם ? ג . המספר אומר שהוא לא מתערב בין אחים . ( שורה . ( 34 1 האם הוא באמת לא מתערב ? 2 מה אתם חושבים על ההתנהגות שלו ? 3 איך אתם הייתם מתנהגים במקומו ? ד . קראו שוב את השורה האחרונה בסיפור . 1 לפי דעתכם , מה קרה ברגע שהמבוגרים מצאו את הילדים המתחבאים ? 2 מה אתם הייתם ממליצים למבוגרים לעשות כדי שלא יקרה אסון ? קוראים ועונים א . סדרו את המשפטים הבאים בסדר הכרונולוגי הנכון , על פי הסיפור . הסבתא אמרה לילדים לשחק על הגג . הילדים בחרו לשחק משחק מסוכן . מארון נעלב והחליט להחזיר לאחיו על התנהגותו . הילדים קשרו סרט על העיניים של אחד מהם . בני המשפחה עלו לשבת על הגג הרחב . אליאס נפל מהגג . הילדים החביאו חפץ על הגג . אליאס הטעה את מארון אחיו . מארון הטעה את אליאס אחיו . 1 בני הדודים באו עם אביהם לבית של המספר . המספר ומארון פחדו והתחבאו .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר