עמוד:59

פעילות 17 ) עמוד 110 ( היא הכנה לנושא הסימטרייה שיילמד ביחידה הבאה . כל אחד מהציורים בפעילות זו הוא למעשה ציור סימטרי , והתלמידים מתבקשים למצוא היכן עליהם להניח את המראה כך שהציור לא ישתנה . למעשה התלמידים מוצאים את קו הסימטרייה של הציור , ולכן במקרה זה אין חשיבות לכיוון שבו מביטים במראה : בכל מקרה אם מניחים את המראה על הקו הזה , חלק הציור המשתקף במראה והשיקוף שלו יוצרים את התמונה המקורית . עמודים -112 111 בּ דק וּ את עצמכם עמודים אלה משמשים הכנה למבדק . כעת , לאחר שהתנסו התלמידים בשיקוף , רצוי שינסו לענות על המשימות ללא המראה , ורק לאחר מכן יבדקו את תשובותיהם ויתקנו אם יש צורך . ) המבדק המצורף בסוף מדריך זה ייערך בסיום הפרק , לאחר שילמדו התלמידים גם את יחידה ב . (

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר