עמוד:28
עמוד 51 כאן שמים דגש על שתי תכונות של המצולע : . 1 צורה סגורה . . 2 צורה הבנויה רק מקווים ישרים . צורה שאינה מקיימת את שני התנאים האלה אינה מצולע . מדי פעם במהלך הוראת הפרק אפשר לזמן לתלמידים צורה שאינה מצולע ולבקש מהם לקבוע אם היא מצולע ולנמק . דיון : האם אפשר לבנות מרצועות צורה שאינה מצולע ? עמוד 52 בעמוד זה התלמידים משתמשים לראשונה בשבלונה . פעילויות פתיחה : הכרת השבלונה . 1 התלמידים יציירו ציורים חופשיים בעזרת השבלונה . . 2 התלמידים יציעו איך למיין את הצורות שבשבלונה . . 3 התלמידים יספרו אם הם מכירים שמות של צורות בשבלונה .
|