עמוד:84

3 תלמידות כיתה ה ' בבית – הספר " היובל " התארגנו לפעילות הקבוצתית המתוארת בפעילות . 2 בקבוצה של אורית החליטו לבדוק את השאלה הזאת : באילו חוגים תלמידות הכיתה משתתפות ? לאחר שאספו חברות הקבוצה את הפתקים מכל תלמידות הכיתה , הן מיינו אותם והכינו רשימה : שש תלמידות כתבו בפתק שאין הן משתתפות בשום חוג . לפי הרשימה הכינו חברות הקבוצה דיאגרמה . א . השלימו את הדיאגרמה ( הוסיפו שמות לעמודות לפי הצורך ) : דיאגרמה כזאת נקראת דיאגרמת עמודות . נקודות החלוקה על הצירים נקראות שנתות ( ביחיד : שנת ) . ב . ענו לפי הדיאגרמה : מהו החוג המועדף ? כמה תלמידות משתתפות בחוגי יצירה ( ציור ואמנות )? ג . נסחו עוד 3 - 2 שאלות שאפשר לענות עליהן לפי הדיאגרמה הזאת . ד . האם אפשר לראות בדיאגרמה שיש תלמידות שאינן משתתפות בשום חוג ? דיון הציעו דרכים לשנות את הדיאגרמה , כך שתכלול גם את התלמידות שאינן משתתפות בחוגים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר