עמוד:24

למילים ולביטויים המופיעים בספר המורים יכולים להוסיף תרגילים משלהם בהתאם להיכרותם את הכיתה , בהתאם לדרך הוראתה של היצירה וכדומה . לסיום , כדאי שיוודאו שהתלמידים הגיעו לפירוש הנכון של המילה – כלומר בהקשרה לטקסט . העיסוק המורחב באוצר מילים אמור , כמובן , לקבל חיזוק בעזרת הוראתם ותיווכם של המורים . מומלץ למורים לכוון לנושא באופן קבוע : לייחד זמן לנושא ולהעניק לו דרגת חשיבות גבוהה בשיעורים . כמו כן , כדאי " לנצל" את הזמן להקראת סיפורים , למעורבות התלמידים , לחזרה משמעותית על מילים ולהרחבה בנוגע למילים בזמן הקריאה . כל ההמלצות האלה הנתמכות במחקר 46 45 יכולות לשמש " טיפים" למורים . 45 Wilkinson , K . S . & Price-Houston , C . ( 2013 ) . Once upon a time , there was a ouspulchritudin princess … : The role of word definitions and multiple story contexts in s'children learning of difficult vocabulary . Applied Psycholinguistics , 34 . Pp . 613-591 . 46 Jalongo Renck , M . & Sobolak , M . J . ( 2011 ) . Supporting young s'children vocabulary growth : the challenges , the benefits , and based-evidence strategies . Early childhood education journal , 38 . Pp . 429-421 .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר