עמוד:93

עם המורה ג . לאה התחילה לפתר ֹ את התרגיל . 2 , 680 + 1 , 160 = היא נעזרה בציור האריזות של העוגיות וכתבה במחברת שלה כך : נסו לציר ֵ בקצור את דרך הפתרון של לאה . מדוע רשמה לאה בתוצאה את הספרה 4 מתחת לספרת העשרות ? 6 מדוע רשמה לאה את הספרה 1 מעל לספרת המאות ? 6 השלימו את תוצאת התרגיל במחברת של לאה . בעמוד הקודם פתרו התלמידים את התרגיל בדרכים משלהם ותיעדו אותן . כאן הם צריכים להסיק מהתיעוד הכתוב של לאה כיצד היא פתרה את התרגיל וכיצד היא נעזרה ב"ציור בקיצור" של אריזות העוגיות .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר