עמוד:85

עם המורה 7 יואל התחיל לפת ֹ ר את התרגיל . 4 , 300 - 60 = גם יואל נעזר בציור האריזות של העוגיות וכתב במחברת שלו כך : נסו לציר ֵ בקצור את דרך הפתרון של יואל . מדוע מחק יואל את ספרת המאות 3 וכתב מעליה ? 2 מדוע מחק יואל את ספרת העשרות 0 וכתב מעליה ? 10 השלימו את תוצאת התרגיל במחברת של יואל . אפשר לתת לתלמידים לפתור תרגיל שיש בו המרה אחת של עשרת ביחידות , לדוגמה : , 3 , 8-412 = ותרגיל נוסף שיש בו המרה של אלף במאות , לדוגמה : . 4 , 420-250 =

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר