עמוד:24

10 עם המורה ביום ששי נשארו בחנות המפעל רק 3 אריזות של 100 עוגיות . אהרן נכנס לחנות ובקש לקנות 5 עוגיות . נ ֹ עה המוכרת הבינה כי עליה לפת ֹ ח אריזות . היא פתחה אריזה של 100 עוגיות והוציאה מתוכה 10 אריזות של 10 עוגיות . נ ֹ עה המשיכה ופתחה אריזה אחת של 10 עוגיות והוציאה מתוכה 10 אריזות של עוגיה אחת . לבסוף יכלה נ ֹ עה לתת לאהרן 5 עוגיות . כמה עוגיות נשארו בחנות המפעל לאחר הקניה של אה ֲ רן ? עוגיות . תרגיל : רצוי שהתלמידים ישתמשו במשטחים וינסו להתמודד עם הבעיה בעצמם לפני שיראו כיצד נועה המוכרת מתמודדת אתה . מומלץ לערוך דיון : מדוע פתחה נועה אריזה אחת של 100 עוגיות ? כמה עוגיות היו בחנות לאחר פתיחת האריזה הזאת ? מדוע היא פתחה אחר כך אריזה אחת של 10 עוגיות ? כמה עוגיות היו בחנות לאחר פתיחת האריזה הזאת ? החלפת אריזה של 100 עוגיות ב 10 אריזות של 10 עוגיות או החלפת אריזה של 10 עוגיות ב 10 אריזות של עוגייה אחת יכולה להיקרא המרה או פריטה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר